Monday, 17 November 2008

kereta bulan nie--->Honda Accord



"bile along dah keje nnti,leh la belikan abah honda accord macam kawan abah nie leh
tak??? ala,kata engineer."

MyEm0.Com

"Pergh.....belikan honda accord tu..ayie pon taktau lagi keje mende bah.Sedangkan orang yang dah lama keje pn pakai kete tempatan,nie plak ayie.Kalau Myvi tu leh gak terima,hehehehe."


bulan nie aku nak cerita kat korang skit ttg kete nie...

Rekaan gaya eropah,gaya je la but made in Japan.Dipadankan dengan rim aloi krom 17 inci membuatkn produk Honda kali ini sukar dikesan kelemahannya.

Ruang antara penduduk y biasanya ruang simpanan biasa tetapi diupgrade dengan soket dan USB.Audio dengan 6 penukar cakera seolah2 perjalanan seperti sedang bersantai di rumah.

Dengan enjin 2.0 SOCH dan 2.4 DOCH i-VTEC telah dipertingkat untuk keseimbangan prestasi dengan pnjimatan minyak.VGR(variable gear ratio) yang merupakan mekanisma utk pnstabilan y lancar dan baik serta radius pusingan y kecil ketika membelok.

spesifikasi:

model 2.4 VTi
enjin: 2354 cc SOCH i-VTEC
kuasa : 180 ps kuasa kuda pd 6500rpm.
Tork: 222 Nm/4300 rpm.
kapasiti minyak : 70 liter.
harga : RM171,800.

2 comments:

EmcEE_SubZeRo said...

salam.

specs kete yg ko tulis tu.. ko faham ke?

ke main copy pasta je?

hahaha

محمد فيكري عزيز said...

faham la...klu x faham ak bgtau la pe mnde tu yang ak xphm..

sorry la wei...mn men copy2 nie,ak taip sndiri la...translate dr artikel BI lagi tu...wakakakaka

 

blogger templates | Make Money Online